Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

Isfiske.

Av Jens&Lina - 2 maj 2013 23:30

Vinterfiske är inget som jag och Jens har gjort tillsamans. Men i vintras när jag var med min kompis till fjälls så ägnade vi oss en del åt de. Och hur härliga ser inte dessa bilder ut :

 

           

 

Riktigt rofyllt att få sitta ute på en fjällsjö och bara invänta napp. Tråkigt nog fick jag själv ingen fisk. Men de fiskar som drogs upp var röding. 


Men snart drar fisket igång för mej å Jesse igen. Riktigt laddade! Vi måste bara inhandla lite nya fiskegrejjer   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jens&Lina - 11 juni 2013 23:35

Nu har de varit tyst här i 1 vecka och jag förstår att ni är nyfikna på höra hur de gick på min å Jens fisketur. Och då kan jag glatt meddela att vi dorg upp 3 gäddor, nästan 4! Alltså kan man säga att de gick rätt bra.   För er som inte vet hur ...

Av Jens&Lina - 4 juni 2013 01:21


Imorgon smäller det! Årets första fisketur   Vi ska ut med båten i Tavelsjön och hoppas på att få dra upp gammgäddan. Jag har laddat upp med några nya drag som jag hoppas kan bringa lite fiskelycka. Vet att Jens dessutom köpt ett nytt spö. Det måste ...

Av Jens&Lina - 24 april 2013 20:59

Och fiskarna börja vakna till. Vi ska fiska järnet!

Av Jens&Lina - 12 mars 2013 22:58

Sitter och tittar på gamla bilder från våran fiskesommar. Det är med stor längtan man tittar ut genom fönstret och suktar efter sommarvärmen.     Inför sommaren så ska jag köpa ett nytt fiskespö och nya drag!Finns mycket bra drag och många fi...

Av Jens&Lina - 10 mars 2013 17:34


Hatten som Jens och jag har på oss på bilden här nedan är en hatt som har varit med sedan våran första fisketur. Som ni såg på filmen så hade Jens på sig den då han fick storgäddan på kroken och även jag hade på mej den den då jag hade min första gäd...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards